14 Ekim 2008 Salı

Peki Benim İçin Senin Yanında Olmak!


Senin Yanında Olmak!

Birgün İzmir vali yardımcılarından biri Gündoğdu Meydanından geçiyormuş. Atatürk’ün at üstünde heykelinin yanından geçerken bir ses duymuş:
şiişşşt vali vekili bi bak
Vali yardımcısı afallamış, etrafa bakmış sabahın körü bir kaç çöpcü dışında kimse yok. onlarda kendi işinde tekrar aynı ses:
şiişşt vali vekili bura bak, bana bak!
vali yardımcısı irkilmiş, ve sesin geldiği yeri anlayınca korku ile karışık saygıyla, Emredersiniz paşam demiş. Gazi,
- "Yaver bir ilçe belediye başkanı varmış, geçen gölgemde serinlemek için dinlenen vatandaşlarımdan duydum, benim heykelimin yanına kendininkini kondurmuş."
Vali yardımcısı titrek sesle cevaplamış,
- "Torbalı Belediye Reisi RAMAZAN İsmail Uygur ‘dan bahsediyorsunuz sanırım Paşam."
Mustafa Kemal kaşlarını çatmış,
- "Bulun ve hemen bana getirin o adamı..!"

Hemen Uygur’u bulmuşlar yakapaça huzura çıkarmışlar.
- "Bu mu yaver? Kendini benim yanıma yakıştıran adam?" demiş,
Gazi Mustafa Kemal Atatürk.
RAMAZAN İsmail Uygur hemen söze karışmış,
- "Sizin yanınında durmak şereftir gazi hazretleri!" demiş.
Atatürk kaşlarını çatmış,
- "Efendi efendi destur! Peki sen hiç düşündün mü benim için senin yanında durmak ne demek?


Cenk SARIGÖL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hakaret, küfür, aşağılama içermeyen yorum yazacağız.