21 Ekim 2008 Salı

Su İşine Ben Bakmıyorum!


Su İşine Ben Bakmıyorum!


İzmir'in Torbalı İlçesi Aslanlar Köyü gençleri kahvehanede otururken Dede lakaplı kahveci Nusret Günay'a takılmak isterler. Sanırım canları kalay çekmişti!!! Dede'ye siparişleri herbiri ayrı ayrı verirler.


Böylece Dede bir bardak çay için geldiğinde bir başkası, limonata istiyor, onu getirdiğinde başka biri kakava ister. Diğeri geldiğinde kekik sipariş edilir. Maksat canına tak dedirtene kadar Dede'yi kızdırıp, sövüp, saydırmaktır.
Bu böyle masadaki herkes birşeyler içene kadar devam eder, en sonunda boşları toplamak için masaya geldiğinde gençler;
-Dede bize su getirirmisin?
Her zamanki hazır cevaplığı ile, nerden buldun şimdi bunu dedirten cevap hazırdır;
-O işlere ben bakmıyorum. Bakın arkanızda oturuyor Seyid*'e yazılın...!

*Seyit İnanç, o sıra Aslanlar Köyü Sulama Kooperatifi Başkanıdır.

Cenk SARIGÖL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hakaret, küfür, aşağılama içermeyen yorum yazacağız.