16 Ekim 2008 Perşembe

Öyle Desene


Torbalı'nın İmaj Sorunu

İstanbul'a Ticaret Fuarınaa katılan Torbalılı Tekstil Fabrikatörü iş bağlantısı yapmak için bir stant yetkilisiyle tanışmaktadır;

-Torbalıda faaliyet gösteren orta ölçekli tekstil boya firmasıyız. Sizin kumaş ve iplik boyamalarınızda işbirliğine gidebiliriz!

-Bu Torbalı neresiydi çıkaramadım?

-İzmir'in güneyinde 5 yıldır 'Torbalı, Türkiyenin en çok vergi veren ilçesidir.'

-Ya demek İzmir, ismini anımsıyorum ama çıkaramadım!

Torbalılı ilçesini ve marka değerini hatırlatma kararlılığındadır;
-Belki Metropolis Ana Tanrıça Kenti antik harabelerinden hatırlıyor olabilirsiniz. Birde Pop zıtar Armağan vardı Bülent Ersoyla nikahını belediye başkanımız kıymıştı.

-Yapmayın! O Popzıtar Armağan sizin oralımıydı? Sizden yeni duydum ben başka birşeyden hatırlıyorum ama bundan değil.

-Birde yüzkızartıcı ama bizim belediye başkanı kendisi ve eşlerinin heykelini yaptırmıştı yeni meydana, medyada çok yer aldı.

-Hah ha haha.. evet evet hatırladım, öyle desenize! ilahi çok sağolun, sizinle tanıştığıma sevindim.

-İşbirliği için az görüşsek!

-Biz çalıştığımız firmadan memnunuz şimdi siz bizim kumaşlara istediğimiz desenin yanına kendi reminizi felan boyarsınız kumaşlara... :))


Cenk SARIGÖL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hakaret, küfür, aşağılama içermeyen yorum yazacağız.