15 Ekim 2008 Çarşamba

Torbalı Nereki?

Arslanlar Köyü

Torbalıda faaliyet gösteren Japon Seralararının baş mühendisi, Japonyaya döndüğünde kendisine çok yakın alaka gösteren komşusunu ülkesine davet eder ve gidiş dönüş biletlerini gönderir. Torbalılı İstanbuldan uçağa biner Seul de aktarma yapıldığında yanına oturan Koreli ile başlarlar laflamaya,

-Nerelisiniz?

-Türkiye...

-Ne güzel biz çok severiz Türkleri, bir kaç kez gittim. epey dolaştım. siz Türkiyenin neresindensiniz?

-Ege Denizin kıyısında İzmir'e bağlı Torbalı ilçesinden.

-Egeye de gittim. Bu İzmir'i çıkaramadım.
Bizimki başlar anlatmaya İzmir'i ki sıra Torbalı'ya gelsin;

-Efendim İzmir, Konak Meydanı, saat kulesi, Torbalı Metropolis Ana Tanrıça Kenti ile meşhurdur.

Koreli düşünüyormuş gibi hal alır ve sonra,
-Ya kusura bakmayın ben hatırlayamadım. Başka meşhur yerleri varmı bu Torbalı yada İzmir'in?

Torbalılı başlar sıralamaya,
-Selçuk, Efes, Şirince, Bergama, Çeşme, Birgi...

Koreli birden irkilir,
-Tamam tamam hatırladım! Senin şu saydığın yerler Arslanlar Köyünün ne tarafına düşüyordu? Hele sen onu deyiver.


Cenk SARIGÖL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hakaret, küfür, aşağılama içermeyen yorum yazacağız.