27 Aralık 2008 Cumartesi

Başbakan Oluyorum!

CHP'lilerin Heykel Aşkı!

Torbalı Belediye Başkanı Ramazan İsmail Uygur'un kendi ve eşinin heykelini Atatürk'ün yanına yeni yaptırdığı meydana dikmesinden sonra Trabzon'un yine CHP'li olan Belediye Başkanı Volkan Canalioğlu da kentteki Meydan Parkı'na doktor kayınpederinin heykelini koydurdu. (Sabah Gazetesi 18/09/2006)


Başbakan Oluyorum!

Bir Ege Kasabasında üniversite mezunu adam çok içiyormuş. Arkadaşları onu sık sık rahatsızlandığı, hastaneye kaldırıldığı illetten vaz geçirmek için:

- "Bak sen burada sevilen bir adamsın. Hesap kitap işlerindende anlarsın. Bu kadar içmesen. Bu İlçeye Belediye Başkanı bile olabilirsin! Heykelini bile dikerler!" demişler.

Adamda:

- "Heykeli ben kendimde dikerim. Belediye Başkanlığı ise bişeymi ben içince başbakan oluyorum"

Cenk SARIGÖL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hakaret, küfür, aşağılama içermeyen yorum yazacağız.