15 Aralık 2008 Pazartesi

Ramazan İsmail Uygur


Ramazan İsmail Uygur


Ramazan İsmail Uygur Torbalı Belediye Başkanlığını kaybettikten sonra villasına çekilmiş! Mütevazi bir hayat yaşamaya başlamış! Birgün telefonu çalıyor, ortada artık sekreteri vs olmadigi için tabi kendi telefonuna kendi bakmak zorundadır. Telefonu açınca cızıltılı bir adam sesi:

- "İyi günler, Torbalı Belediye Başkanı ile görüsebilir miyim?" Ramazan İsmail Uygur gülüyor:

- "Beyfendi ben Ramazan İsmail Uygur ama artik Torbalı Belediye Başkanı değilim!" Bunun üzerine telefon kapanıyor... derken 5 dakika sonra tekrar telefon. Yine İsmail Uygur açıyor, yine ayni adam..,

- "İyi günler, Torbalı Belediye Başkanı Lütfen?" İsmail Uygur şaşırıyor, ama seside tanıyor;

- "Az önce bir kaç kez arayanda siz diil miydiniz? Bakin ben artik Torbalı Belediye Başkanı diilim. Lütfen rahatsız etmeyin!" Telefon yine kapanıyor. İsmail Uygur tam yerine oturucakken tekrar telefon çalıyor...

- "İyi günler, Torbalı Belediye Başkanı orada mı?" Ramazan İsmail Uygur artık çok kızıyor:

- "Beyfendi siz oyun mu oyunuyorsunuz?" Adam alaycı bir ifadeyle,

-"Doğruya siz ekmekle oynamayı severdiniz! Pardon. Belediye başkanlığınız süresince size ulaşamadığımız, kapılarda beklettiğiniz dönemlerin acısıyla arıyoruz sayın belediye başkanım!" İsmail Uygur bu tavra dayanamaz ve bağırarak,

-"Siz Laftan anlamazmısınız? Daha kaç kere söylemem gerekiyor 'Ben artık Torbalı Belediye Başkanı değilim" Bunun üzerine karşı taraf gülüyor:

- "Biliyorum, biliyorum ama tekrar tekrar duymak hele sizden en güzel birşey!!!"



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hakaret, küfür, aşağılama içermeyen yorum yazacağız.