24 Aralık 2008 Çarşamba

Torbalı Belediye Memuresi


Torbalı

Belediye

Memuresi


Torbalı Belediye Memuresi bir bayan mal varlığındaki 3 ev, bir yazlık, bir tekne, banka nakitleri ve yurtdışı tatillerini gazetelere yaptığı,

Dişimden Tırnağımdan arttırarak kazandım

açıklamayla savunmuş. Tepeköy Serdar Genç Meydanında bankamatik kuyruğundaki bir Torbalılı haberi okurken “YUH” diye sesli bağırmış. Hemen arkasında sırada olan Ermo,

-“Hayrola bilader, neye YUH çektin?
Adam sese dönünce Ermo’yu tanımış,
-“Ermo abim. Bak ben öğretmenim, eşim Torbalı Kaymakamlığında çalışıyor. Bir çocuğumuz var. İçkim, kumarım, hovardalığım yok. Yılbaşından yılbaşına piyango bileti alırım o kadar. Ama çift maaşla başımızı sokacak bir ev alamadık. Bir Belediye MEMURESİ 4-5 yılda bunca dünyalığın sahibi oluyor. Birde bizim gibi emekçilerle dalga geçer gibi ‘dişimden tırnağımdan arttırdım’ diyor.
Ermo adamın söylediğini düzeltmek ister gibi,
-“Mamut o Mamut!
Adam şaşkın gözlerle,
-“Ne Mamut’u Ermo abi. Belediye Memurunu diyorum ben

-“İyi ya bende sana 4-5 yılda dişinden tırnağından arttırarak, evler, yazlık, tekne alıp, yurtdışına tatile gidebilen birisinin MEMUR değil ancak MAMUT olabileceğini söylüyorum

-“Nasıl abi ya?

-“Nasılı var mı? Bunca şeyi dişinden Tırnağından arttırabilmek için bunda Fil gibi diş, Dinazor gibi Tırnak olması lazım. Eh böyle dişi, böyle tırnağı olan ancak Memur değil Mamut olur!!!


Cenk SARIGÖL

3 yorum:

  1. :)))))))))))))
    belkide performans üzerinden yüksek maaş veriyorlardır? bilemeyiz?

    YanıtlaSil
  2. sezai bilgeler26 Nisan 2010 15:12

    Bu mamut ne ki ya? antik çağ canlısı mı? anlamadım.

    YanıtlaSil

hakaret, küfür, aşağılama içermeyen yorum yazacağız.