25 Kasım 2008 Salı

0 Km. İsmail Uygur


Sıfır Kilometre İsmail Uygur


Alkole bağlı siroz yüzünden sık sık hastanelere düşen Torbalı Belediye Başkanı Ramazan İsmail Uygur sonunda ameliyat olur. Çıkışta gazetelere hemen açıklama yapar,

"...yaklaşan seçim sürecini göz önüne alarak ameliyat olmayı kabul ettim. Tırnaktan saç teline kadar alınan numuneler ile chek up yaptırdım. Keşke daha önce ameliyat olmayı kabul etseydim. Çok ciddi bir fiziksel değişim yaşadım. Sıfır kilometre seçime hazırım” demişti. Ama bir gün sonra Hac başvurusunu yerine getirmek gitmemesi yönünde doktorları açıklama yaptığı gibi kendiside;
"Çok istediğim kutsal topraklara rahatsızlığım yüzenden gidemiyorum. Doktorlar yasakladı!" dedi. ERMO'ya nasıl oluyorda İsmail Uygur bir gün içinbde kendi kendini böyle yalancı çıkardı diyorlar. Ermo şöyle diyor;

"Yılın son ayları Kasım ve Aralıkta 0 Km arabalar bile neredeyse 2. el fiyatına iner. Her acenta elinden eskisini çıkarıp, yeni modellerden getirmeye çalışır. ismail Uygur ne kadar 0 km'yim derse desin. Model düştü canım model"

1 yorum:

  1. model düştü bikerem :)doktorlar bu başkanı hep yalanlıyacakmı böyle?

    YanıtlaSil

hakaret, küfür, aşağılama içermeyen yorum yazacağız.