6 Kasım 2008 Perşembe

Ceza Usulü





Ceza




Fıkra buya Torbalı siyasetinin en iddialı rakipleri Ramazan ismail Uygur ve Mahmut Atilla Kaya ölmüş! Sorgudan sonra Uygur'un yanına çirkin Rahibe Teressa fiziğinde bir kadın getirip,
- "Burdaki hayatını artık bununla geçireceksin." demişler. Uygur,

- "Bu kadınla hayat "nasıl geçer derken... düşünürken birden karşısında Atilla Kaya'yı görmüş. O da ne? yanında dünyalar güzeli Demi Moore var. Uygur hemen şikeyete gitmiş;
- "Kardeşim bana bu haksızlığı nasıl yaparsınız? Tamam ben muhasebecilik yaptım. Mükelleflerim daha az vergi ödesin diye uğraştım. Belediye başkanlığı yaptım. Bilerek yada bilmeyerek ekmeğinden ettiğim. Haksızlık ettiğim. Dükkanını yıktığım. Ceza kestirdiğim insanlar olmuştur! Ama bu Atilla Kaya'nın benden aşağı kalır yanı yoktur! Sonuçta avukat. Birçok boşanma davası ile yuva yıkmadı mı? İcra davalarına, ceza davalarına bakarken AH almamış olması imkansız. Bu nasıl haksızlık. Bana bu çirkin kadını verirken, Atilla'nın payına Demi Moore düşüyor?"

Sorgu Meleği durumu hemen açıklamış,
- "Beyefendi sizin cezanız Rahibe Terassa bunda şaşılacak ne var. Yaptıklarınızı kendiniz biliyorsunuz. Suçlarınızı sizede tek tek gösterdik!"

- "Peki Atilla Kaya'nın hiç mi günahı yoktu?" Sorgu Meleği son cevabı vermiş;
- "Olmaz olur mu? Atilla Kaya da Demi Moore'un cezası..!"

Cenk SARIGÖL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hakaret, küfür, aşağılama içermeyen yorum yazacağız.