1 Kasım 2008 Cumartesi

Süt yada Kahve


Süt yada Kahve

İki Torbalılı Cankuş arkadaş, Ertuğrul Mahallesi 4 yol ağzında karşılaşırlar. Başlarlar ayaküstü laflamaya... Epey bir ayakta sohbet ettikten sonra biri,

-Gel şu kahvede oturalım sana süt ısmarlıyayım? diye teklifte bulunur. Diğeri,

-
Yok arkadaş en son sen tatlı ısmarlamıştın. Ben sana kahve ısmarlayayım.

-Olmaz önce ben teklif ettim. Süt içelim ve ben ısmarlıyacam.
İkiside birbirinin inadını bildiğinden, İlk oturma teklifini yapan arkadaşına dönmüş ve,

-Kahveye oturunca yoldan geçenleri sayalım. 5.ci geçen kadın olursa ben süt ısmarlarım, hesabı öderim. Yok erkek olursa sen kahve ısmarlarsın, hesabıda ödersin.

Dişğeride "Tamam" deyince Havuzlu Kahveye oturmuşlar. Başlamışlar saymaya,

-1 Erkek, 2 Erkek, 3 Kadın, 4 Erkek, 5...
Demeden yan masadan birisi yüksek sesle,

-Aha Bülent Ersoy'la Armağan geçiyor bakın! Demiş.
Cankuşun biri kahveci çırağına seslenmiş;

-Bize iki SÜTLÜKAHVE, hesabı ortak ödeyecez..!


Cenk SARIGÖL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hakaret, küfür, aşağılama içermeyen yorum yazacağız.